• Ásó kapa gereblye
Akciós termékek

Tudjon meg többet garanciális információkról:

- garanciális időtartam
- garanciális feltételek
- garanciális szervizhálózat

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

A jelen Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek a Premium Digital Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által a www.premiumdigital.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő (továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenniwebáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és FelhasználásiFeltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybeszolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelezőérvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra,kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nemkereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatávalkapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinkenrendelkezésére állunk!


Üzemeltetői (Szolgáltató) adatok

Cégnév: Premium Digital Kft.
Székhely: 4200 Hajdúszoboszló Mathiász u. 52.
Adószám: 23880638-2-09
Cégjegyzékszám: 09-09-022901
Szerződés nyelve: magyar
e-mail cím:
Telefon: +36 (20) 5855-718

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar. A vásárlási szerződés Ön és a Szolgáltató között a Vásárlási és Szállítási feltételeink elfogadásával, és a megrendelése feladásával automatikusan létrejön. A vásárlási szerződés elfogadását az Ön által megadott e-mail címre küldött megrendelés visszaigazoló levélben erősítjük meg.

Megvásárolható termékek köre

A www.premiumdigital.hu webáruházban háztartási elektronikai és számos egyéb terméket - folyamatosan bővülő választékkal - vásárolhat, amelyek kizárólag on-line, az Ön által kiválasztott szállítási móddal (futárszolgálat, Posta Pont, Csomagautomata) rendelhetők meg.

Rendelési információk, a rendelés folyamata

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, de amennyiben szeretné legközelebbi vásárlása alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.

• A termék kiválasztása

Önnek lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét és termékfotóit. A megjelenített termékfotók illusztrációk, melyek esetenként eltérhetnek a valóságtól.

Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba tesz” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár megtekintése” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

• A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra. Itt lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül kíván vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Rendelés befejezése” gombra.

A tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes fogyasztói árak, amelyeket webáruházunkban a termékek mellett jól láthatóan feltüntettünk. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Rendelés befejezése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően Ön egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámot.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Fizetési feltételek

Áruházunkban történő vásárlás esetén Ön három fizetési mód közül választhat:

  • utánvét
  • előre utalás
  • PayU rendszerén keresztül

Szállítás

A megrendelt árut az Ön által megadott szállítási címre, ill. a kiválasztott Posta Pontra vagy Csomagautomatába szállítjuk. A küldemények házhoz történő kézbesítése, szállítása a trans-o-flex futárszolgálat közreműködésével történik. A termék várható szállítási ideje általában 4-5 munkanap, amit a visszaigazoló e-mail is tartalmaz. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található elérhetőségeken.

A csomagok futárszolgálat általi kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban, meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Utánvétes fizetési mód választása esetén kérjük, hogy kizárólag olyan helyre, ill. időpontra rendelje meg a kívánt termékeket, ahol és amikor a csomag átvételekor rendelkezésre áll a megfelelő összegű készpénz, mivel a kiszállítást végző futárnál bankkártyás fizetés nem lehetséges. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása vagy PayU fizetési mód esetén (a PayU, befizetést megerősítő visszajelzése után) áll módunkban ismételten elindítani!

Belföldi szállítási díjaink:

Szállítási mód Szállítási díj Rendelési összeg
Futárszolgálat 1.270 Ft 0 - 40.000 Ft-ig történő vásárlás esetén
Posta Pont 1.270 Ft 0 - 40.000 Ft-ig történő vásárlás esetén
Csomagpont 1.270 Ft 0 - 40.000 Ft-ig történő vásárlás esetén
Minden szállítási mód esetén ingyenes 40.000 Ft feletti vásárlásnál a szállítási költséget a Premium Digital Kft. átvállalja Öntől.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia

A Vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Vásárló elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.

A Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 naptári napon belül visszatéríteni a Vásárló által megadott bankszámlaszámra.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Vásárlót ezenfelül egyéb költség nem terheli.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A Szolgáltató követelheti Vásárlótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenetelét, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.

Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.

Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében Szolgáltató a megrendelés leadásakor a Vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül a Szolgáltató és a Vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a Vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította a Szolgáltató illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a Vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

A Szolgáltató a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben (, vagy telefaxon (06 20 585 57 18) kerülhet sor.

Adatvédelmi nyilatkozat

Az Ön által megadott adatokat a Premium Digital Kft. kizárólag a megrendelés teljesítése, a rendelési feltételek későbbi bizonyítása, illetve hírlevél küldése céljából tárolja. Adatait harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre, pl. futárszolgálat, aki a Premium Digital Kft-től kapott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni. Adatai kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Premium Digital Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Premium Digital Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Premium Digital Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Premium Digital Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Az információk tulajdonjoga

Kijelentjük, hogy a Premium Digital Kft. birtokolja az oldalainkon látható információkat. A www.premiumdigital.hu oldalainak tartalmát és a kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos továbbá a tőlünk származó információk, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyaggal kapcsolatos minden további jogunkat fenntartjuk, és szükség esetén akár bírósági úton is érvényesítjük.

Aki a webáruházunkban regisztrálja magát, az adatvédelmi nyilatkozatunkat elfogadottnak tekinti, azzal egyetért.

Garancia, szavatosság

HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIÁT biztosítunk awww.premiumdigital.huwebáruházban vásárolt termékekhez.Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek, így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számlán megjelölt teljesítési dátum, és/vagy a jótállási jegyen feltüntetett dátum.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
  • A nyugta vagy számla egy példánya
  • A cégünk által kiállított jótállási jegy
  • A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén kétféleképpen történhet

• A gyártó szervízhálózatán keresztül:

Amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szakszervizhez.

Az egyes márkák garanciális feltételeiről, szakszervizeiről a „Forgalmazott márkáink garanciális információi” pontban tájékozódhat.

• A Szolgáltató telephelyén:

Amennyiben a termékhez Önálló garanciajegy nem tartozott, és a számlán az szerepel, hogy a garancia a Premium Digital Kft. telephelyén érvényesíthető.


• Kötelező jótállás

A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vásárló részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.

Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.

• Önkéntes jótállás

Termékeire vonatkozóan a Szolgáltató a Weboldalon szereplő tájékoztatóban megjelölt időtartamú jótállást (garancia) vállal, amely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Vásárló általi átvételekor adott garanciajegyen (jótállási jegyen) szereplő adatok útján közli.

• Szavatosság

Fogyasztói szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint a jogosult a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait, fogyasztó szerződés esetében azonban az elévülés időtartama két év. A jogosult fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül terjesztheti elő kifogását.

Vásárló a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (az átadás-átvétel, illetve üzembe helyezés napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.

Vásárló kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Vásárlónak a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.

A jótállás időtartama alatt Szolgáltató a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően Vásárló választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy Szolgáltatónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Vásárló választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Vásárló a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét, Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett. Ennek bizonyítása Szolgáltatót terheli. A jótállás a Vásárló törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. A Vásárló a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy Szolgáltató ügyfélszolgálatán tájékozódhat.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!A garanciális visszajuttatás költségeiminden esetben a vásárlót terhelik.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjöntelefonon az ügyfélszolgálatunkon, vagy oldalunkon, a „Forgalmazott márkáink garanciális információi” pontban.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével Vásárló elfogadja a Premium Digital Kft. általános szerződési feltételeit és adatkezelési elveit.

Iratkozz fel hírlevelünkre és
értesülj elsőként akcióinkról, újdonságainkról!



Ellenőrizze rendelése
állapotát!
Kattintson!